عجیب ترین دستگاه های خود فروش در دنیا!
 
اطلاعات کاربردی
 
 
سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 1:44 ::  نويسنده : Amir

   برترین ها: معمولاً وقتی به سمت یک دستگاه فروش می رویم، انتظار داریم وقتی داخل آن سکه یا اسکناس می اندازیم، اسنک یا نوشیدنی از آن بیرون بیاید. ولی در بعضی از نقاط دنیا اینطور نیست، حتی در جاهایی مثل ایالات متحده، آیتم های عجیب، وحشتناک یا دوست داشتنی در این دستگاه ها می یابیم.

 

 

1. کفش باله

دو شرکت بریتانیایی به نام های رولاسل (Rollasole) و افتر هیلز (After Heels)، کفش های کفش های زیبا و راحت باله می فروشند. افرادی که پاهایشان از کفش های پاشنه بلند خسته است، طرفداران این کفش ها هستند. کاش از این دستگاه ها در عروسی ها هم بود!

2. خرچنگ زنده

در چین، یک سازنده دستگاه های صنعتی اقدام به نگهداری از خرچنگ های زنده در دمای 5 درجه سلسیوس نموده است تا آنها را تا زمان فروش، در خواب نگه دارند. این دستگاه ضمانت هم ارائه می دهد و اگر خرچنگ مرده باشد، آن را با سه خرچنگ زنده تلافی می کند.

3. طلا

در آلمان، وقتی بحران مالی فرا می رسد و نیاز به تبدیل فوری دارایی به طلا حس می شود، سرمایه گذارانی که عصبی و هیجان زده اند به سوی دستگاه فروش های Gold to Go می روند. این دستگاه ها قطعه های طلای یک دهم اونسی به قیمت 5 دلار می فروشند.


4. روپوش

این دستگاه فروش در خارج از کلیساها و مکان های دیگری که برای ورود به آنها باید شانه ها و پاهایتان پوشیده باشد، روپوش می فروشد. این روپوش ها از جنس پلاستیک نازک بوده و شبیه پانچو هستند. این روپوش ها از مد روز پیروی نمی کنند، ولی کار شما را راه می اندازند. 

 

5. همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده

از دستگاه های فروش انتظار می رود که اسنک های آماده و حاضری بفروشند، ولی در آمستردام، دستگاه فروش اتوماتیک Febo اسنک های داغ و تازه مانند سیب زمینی سرخ کرده، همبرگر و کراکت می فروشد. 

6. کمک های خیریه

در ژاپن که گفته می شود برای هر 23 نفر یک دستگاه فروش وجود دارد و همه چیز از موز گرفته تا باتری می فروشند – شرکت های کوکاکولا و صلیب سرخ ژاپن دستگاهی مهیا کرده اند تا مردم بتوانند به راحتی خرید یک نوشیدنی، کمک مالی نمایند. 

7. شلوار جین

کسی چه می داند که چه وقت و کجا به شلوار جین نو نیاز پیدا می کند. حدس می زنیم به همین دلیل باشد که کمپانی Closed دستگاه فروشی در فلورانس ایتالیا برپا کرده است که دو مدل شلوار جین در سایزهای مختلف می فروشد. نقطه ضعف: نمی توانید قبل از خرید آن را پرو کنید.





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 288
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 357181
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2